Ons Patagonie avontuur gaat beginnen

14 november 2013 - Amersfoort, Nederland

Welkom op onze reisblog!

Tijdens onze vakantie zullen wij proberen zo nu een dan een berichtje of een fotootje te plaatsen zodat onze fans weten waar we ongeveer uithangen en wat we doen. Wow, het gaat eindelijk gebeuren!
Hier alvast onze planning in grote lijnen:

Vrijdag 15 november vertrekken we om 10u vanaf Schiphol en verwachten we om ca. 20 uur in Buenos Aires aan te komen. Op vrijdag t/m zondag overnachten we in het Ritz Hotel in Buenos Aires. Zondagochtend nemen we een binnenlandse vlucht naar Ushuaia. Daar overnachten we twee nachten in Hotel Campanilla.

En dan begint het echte avontuur - vanaf dinsdag 19 november hebben we een jeep ter beschikking inclusief daktent. Dat wordt de komende 15 dagen onze overnachting... spannend hihihi! We rijden door het Andes gebergte, doen Chili aan en bezoeken de highlights in Patagonië om op dinsdag 3 december de jeep in te leveren in Bariloche.

Vanaf Bariloche is er niets meer geregeld of gereserveerd. Planning is om een paar dagen in de buurt van Bariloche te verblijven. We willen met de trein vanaf Bariloche richting Puerto Madryn. In dit gedeelte zullen we waarschijnlijk een kleine week verblijven, oa naar Penisula Valdes en Punta Tombo.
Hierna vertrekken we weer richting Buenos Aires. Of we rechtstreeks vanaf Puerto Madryn gaan met de bus weten we nog niet. Kan ook zijn dat we nog ergens een strandje pakken... Maar de laatste paar dagen zullen we weer in Buenos Aires verblijven.

Zo moet het er straks ongeveer uitzien :-)

De Jeep met daktent die we gaan huren

1. Reislogger:
    14 november 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Karin:
    15 november 2013
    Klinkt spannend, ik houd jullie reisavonturen in de gaten!
  3. Sylvia Brugmans:
    15 november 2013
    Lieve mensen, geniet van jullie Patagonië-avontuur. Jullie zullen het daar GEWELDIG gaan vinden!!! Nog even een tip voor als jullie in Ushuaia arriveren: Ga beslist een keer eten bij restaurant VOLVER aan de haven (en ga voor de Kingscrab, vers gevangen). Het is een onvergetelijk ervaring, vanwege het overweldigende uitzicht, de inrichting, de supersfeer, de bijzondere bediening en het heerlijke eten vergezeld van de overheerlijke wijn. Ik was hier 3 jaar geleden ook op ouderjaarsavond :-). Volver betekent trouwens "terugkeren", dus wie weet... `;-) veel liefs en enjoy!!!
  4. Wilma:
    16 november 2013
    Wat leuk om jullie zo te volgen......we houden pa & ma op de hoogte zo. Heel veel reisplezier en genieten! Kus
  5. Ties Broekers:
    17 november 2013
    Leuk om jullie te volgen. Hele mooie reis, geniet ervan!! xx
  6. Robert en Paula:
    17 november 2013